اخبار خاورمیانه آسیا- اقیانوسیه آفریقا اروپا آمریکا جامعه هنر کسب و کار ورزش
ایران سیاسی اقتصاد انرژی انرژی هسته ای فرهنگ دفاع ورزش
10 دقیقه یک سوال ساده را نشان می‌دهد آفریقا امروز بازار گربه‌ها و سگ‌ها تقسیم‌بندی اقتصادی چهره به چهره به طور خلاصه بینش IRAN IRAN TECH IRAN TODAY
#
پس از آنکه اتحادیه اروپا و بریتانیا در اقدامی بی سابقه بر سر درگیری بین روسیه و اوکراین، رسانه های روسی را مسدود کردند، روسیه دسترسی به وب سایت های چندین سازمان خبری خارجی را محدود کرده است.
خبرگزاری ریا روز جمعه گزارش داد روسیه دسترسی به بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی، دویچه وله و دیگر رسانه ها را به دلیل انتشار اطلاعات «جعلی» محدود کرده است.
سازمان نظارت بر ارتباطات روسیه Roskomnadzor گفت: «زمینه محدود کردن دسترسی به (این) منابع، گردش عمدی و سیستماتیک (گزارش‌های) حاوی اطلاعات نادرست بود.
در این بیانیه آمده است که اطلاعات جعلی مربوط به «ماهیت عملیات نظامی ویژه در اوکراین، شکل آن، روش‌های عملیات رزمی (حمله به مردم، حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی)، تلفات نیروهای مسلح روسیه و قربانیان غیرنظامی است.
روسیه یک هفته پیش به دلیل نگرانی از ناتو، حمله نظامی به اوکراین را آغاز کرد.
روز چهارشنبه، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در بیانیه‌ای اعلام کرد که رسانه‌های روسی RT و Sputnik در اتحادیه اروپا «با اثر فوری برای اطلاع‌رسانی نادرست سیستماتیک» در مورد جنگ اوکراین ممنوع خواهند شد.
بورل گفت: «امروز ما در حال برداشتن گام مهمی علیه عملیات دستکاری پوتین و بستن شیر رسانه‌های تحت کنترل دولت روسیه در اتحادیه اروپا هستیم.»
بر اساس این تحریم، اپراتورهای اتحادیه اروپا از پخش، تسهیل یا مشارکت در انتشار هرگونه محتوای RT و اسپوتنیک منع خواهند شد.
پخش کننده ماهواره ای Multichoice آفریقای جنوبی نیز کانال خبری RT را از سرویس پان آفریقایی DStv خود قطع کرد و گفت که تحریم های اتحادیه اروپا این اقدام را مجبور کرده است. Multichoice روز پنجشنبه گفت: "تحریم های اعمال شده علیه روسیه توسط اتحادیه اروپا باعث شده است که توزیع کننده جهانی ارائه خوراک پخش را به همه تامین کنندگان متوقف کند."
نادین دوریس، وزیر فرهنگ بریتانیا نیز روز پنجشنبه به پارلمان گفت که شبکه تلویزیونی RT قطع شده است.
دوریس گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه "نباید اجازه داشته باشد از رسانه های آزاد و آزاد ما برای گسترش تبلیغات سمی در خانه های بریتانیا سوء استفاده کند." او گفت که با شبکه‌های اجتماعی متا و تیک تاک تماس گرفته و از آن‌ها خواسته است هر کاری که می‌توانند برای جلوگیری از دسترسی به RT در بریتانیا انجام دهند، همانطور که در اروپا انجام داده‌اند.
با این حال، تنظیم کننده پخش بریتانیا، آفکام، مجوز پخش را لغو نکرده است. اما دسترسی به این کانال در بریتانیا تحت تأثیر ممنوعیت اتحادیه اروپا قرار گرفته است زیرا شرکت های ماهواره ای مستقر در اروپا فید RT را در اختیار ارائه دهندگان بریتانیا قرار می دهند.
همچنین می‌توانید به وب‌سایت پرس تی‌وی در آدرس‌های جایگزین زیر دسترسی داشته باشید:
www.presstv.ir
www.presstv.co.uk
IOS:
1. روی دکمه "اشتراک گذاری" در نوار پایین کلیک کنید
2. گزینه «افزودن به صفحه اصلی» را انتخاب کنید
3. روی «افزودن» در بالا کلیک کنید
اندروید :
1. روی دکمه "…" کلیک کنید
2. گزینه «افزودن به صفحه اصلی» را انتخاب کنید

source

توسط perfectmoment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.